חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

סיסטיק פיברוזיס

סיסטיק פיברוזיס.
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד.
האבחון הרפואי ביולוגי הוא חלבון פגום הנמצא במבנה של תאים רבים, שתפקידו להעביר יוני כלור העוברים יחד עם מולקולות מים מפנים התא אל החוץ שלא מסוגל לבצע את תפקידו, ולכן מאזן הנוזלים בתאים משתבש, תופעה תורשתית שתסמינים דומים לה מופיעים גם בתופעות פיזיולוגיות אחרות.
כאשר פעילות התא היא תקינה, אז הדבר משקף את היכולת של בן האנוש לאזן באופן הבריא את גופו שבנוי מתאים תאים, ולכן השאלה שרצוי שתישאל היא, האם השפיות קשורה לפעולה תקינה ומאוזנת של הגוף באופן הבריא? והתשובה היא שכן.
מהי שפיות? השפיות מתאפשרת לנו כאשר אנחנו במצב של רוגע פנימי, שמשתקף בהתנהגות חיצונית רגועה.
מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי מתאפשר לנו ללא ייצור והפעלת הגוף באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו, הגעה לשלב התפתחותי מתקדם זה מאפשר לנו את השפיות, כי כשאנחנו רגועים אנחנו מחוברים לאני העצמי, לזהות האמיתית שלנו, מה שמאפשר לנו לפרש את המציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן ברור יותר, שפוי יותר, ואז מתאפשר לגוף שבנוי מתאים תאים לפעול ולתפקד באופן בריא מאוזן ויציב, כמובן שנושא הרוגע הפנימי קשור למגוון רחב של נושאים שקשורים לאורח החיים הבריא שרצוי להבין איך לחיות כמו, שינה, פעילות גופנית, תזונה, שמירה על טמפרטורת הגוף, שמירה על היגיינה אישית וסביבתית, לחיות ללא לחץ של זמן, ולחיות ללא בעיות הישרדות ועוד.
הרגשות הפנימיים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים והשליליים.
הרגשות החיוביים כוללים את רגש האהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני ועוד.
הרגשות השליליים כוללים בתוכם את רגש הרוע, פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד.
הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות, שגורמים לנו למחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו, מצב שגורם לנו להתנתק מהאני והמציאות עם השלכות לתפקוד התא, שמתפקד באופן לא מכוון עם השלכות בריאותיות.
הסמים שכוללים בתוכם את הרגשות החיוביים והשליליים, שגורמים לגוף מעצם ייצורם לפעול ולתפקד באופן לא מאוזן, יוצר את מרבית הבעיות הפיזיולוגיות, שכוללים בתוכם גם את תופעת הסיסטיק פיברוזיס.
כלומר, קיים קשר בין הרגשות לתופעת סיסטיק פיברוזיס ותופעות פיזיולוגיות אחרות למינהן, ישנו מצב שכאשר שוקעים לתוך אותם הרגשות השליליים מתרחש בגוף שבנוי מתאים תהליך להרס עצמי, כי לרוב בתבנית החשיבה הלא מודעת של מי ששקוע בתוך אותם הרגשות השליליים קיים ההרס העצמי עם השלכות שלא לחיות יותר, כי כשאנחנו מרגישים את אותם הרגשות החיוביים, אז נדמה לנו שהכול בסדר, ולכן קיים בנו הרצון לחיות ולא למות, מה שממחיש קונפליקט פנימי. 
רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הביולוגי, התודעה היא מי שאנחנו, כאשר הגוף הפיזי משמש לתודעה ככלי, כאמצעי ביולוגי, שמאפשר לתודעה את ההשתקפות שלה היא זקוקה לשם מימוש מהות ומטרת החיים, שמתרחש בתהליך האבולוציה למודעות עצמית ונצחיות, וכאשר מתרחשת לה תופעת המוות, התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת לה את הגוף המת.
כאשר שני בני זוג מחליטים להביא ילד לעולם כדרך הטבע והם מקיימים יחסי מין לשם כך, הזרע של הגבר שחודר את הביצית של האישה ומפרה אותה, הריאקציה שביניהם יוצרת בראשית התהליך את התודעה, התודעה שנוצרה שהיא מי שאנחנו, קולטת מהאם שדר אנרגטי שמשודר אליה באופן טלפתי, אשר מכיל את כול הידע הגנטי לבניית הגוף המשוכלל אשר כולל בתוכו את הידע הגנטי של הגבר והאישה, כשהאישה היא זו שקובעת מה יקדם את הדור הבא מבחינה בריאותית והתפתחותית על פי דעתה, שנעשה לרוב באופן אינסטינקטיבי ולא מודע, ולאחר קליטת הידע ששודר באופן טלפתי מהאם, תודעתית מתחיל מי שאמור להיווצר כעובר לבנות את עצמו באופן עצמאי, כאשר את כול האנרגיה שכוללת בתוכה מזון, חמצן, מים, טמפרטורה ועוד, הוא מקבל ישירות מהאם.
כלומר, התוכנה שכוללת בתוכה את הידע הגנטי לבניית הגוף, ואת האנרגיה לבניית החומרה שהוא הגוף, מקבל מי שעתיד להיווצר כעובר ברחם מהאם.
לכן, השאלה המתבקשת שרצוי שתישאל, היכן הטעות של האם שהביאה לעולם ילד עם תופעת סיסטיק פיברוזיס, תופעה פיזיולוגית שנוצרה שלא במודע בניסיון המימוש להביא ילד בריא לעולם? כשהמסקנה המתבקשת היא שזה הידע הגנטי ששודר מהאם לתודעה של מי שאמור לבנות את גופו ולהיוולד כבעל התופעה.
רצוי להבין שהאישה היא זו שיוצרת והאחראית ליצרה שנקראת בן האנוש.
למה האימא הזינה תודעתית את הידע הגנטי הנתון הפגום שמוביל לתופעה? והתשובה היא הרגשות הפנימיים שבנו.
הקשר הוא מעצם ההבנה שכתוצאה מהזיה רגשית שבה הייתה שרויה האישה באותה תקופה בעת הכניסה להריון, פרוש האני והמציאות התבלגנו אצלה מה שהוביל ליצירת התופעה המוזכרת, שנובעת בעיקר בגלל הזית הרגשות השליליים, שהם הסיבה העיקרית שמובילה להרס עצמי על המגוון הרחב של האפשרויות הקיימות שנעשות באמצעות אי תפקוד התא באופן מאוזן עד כדי הרס התא שמאפשר את מימוש הרצון למות, כתוצאה מתפיסה שגויה זו הידע הגנטי ששודר והועבר באופן טלפתי לתודעה של מי שאמור להתפתח כעובר, נושא בתוכו את התוכנה לתהליך הסיסטיק פיברוזיס.
כלומר, האימא השליכה את בעיית האישיות האישית על הילד שלה בעל סיסטיק פיברוזיס, מצב שמשמש לה כהשתקפות, כמראה, לאישיותה באותה עת בכניסה להריון.
ההורים שמגדלים את ילדם בעל התופעה, רוצים להעניק בזמן שנותר לו לחיות חיים אוהבים ומאושרים ולהצמידו לרגשות החיוביים, אבל כיוון שהרגשות החיוביים והשליליים לא מאפשרים את הרוגע הפנימי שמשקף את האני העצמי, את הזהות האמיתית שלו ובעיקר את בריאותו, גורם הדבר לכך שהם אינם מכוונים אותו נכון, וזאת כנראה כיוון שהם עצמם אינם מודעים לכך, היכולת להביא את בעל התופעה לרוגע פנימי ואפילו רק להבין, יאפשר לו לסבול פחות בחייו, אך האם בעל התופעה יוכל לתקן את אישיותו שיהיו לכך השלכות על גופו ולהבריא? לשאלה זו אין לי תשובה כיוון שאין לי ניסיון.
העלאת הידע שצוין במאמר למודע אצל האישה שרוצה בעתיד להביא ילד לעולם, יכול למנוע בו את תופעת הסיסטיק פיברוזיס.    
מחקר מדעי מתייחס לפן הביולוגי שכולל תא שאינו מתפקד כראוי שכולל את כול הסיבוכים שגורמים לתופעה, שאלה הם ממצאים מדעיים חשובים כדי להבין את התהליך הפנימי להרס עצמי, אך אין למדע את ההבנה ממה נובע הפגם המתואר בתא שגורם להרס עצמי פנימי זה עד כדי מוות.
מסקנה: האישה היא זו שיוצרת והאחראית ליצרה שנקראת בן האנוש.
סיכום: כאשר שני בני זוג מחליטים להביא ילד לעולם כדרך הטבע, והם מקיימים יחסי מין לשם כך, הזרע של הגבר שחודר את הביצית של האישה ומפרה אותה, הריאקציה יוצרת בראשית התהליך את התודעה, התודעה שנוצרה שהיא מי שאנחנו קולטת מהאם שדר אנרגטי שמשודר אליה באופן טלפתי, אשר מכיל את כול הידע הגנטי לבניית הגוף המשוכלל אשר כולל בתוכו את הידע הגנטי של הגבר והאישה, כשאישה היא זו שקובעת איך ליצור גנטית את הדי.אן.איי שיקדם את הדור הבא מבחינה בריאותית והתפתחותית, שנעשה לרוב באופן אינסטינקטיבי שלא במודע, ולאחר קליטת הידע באופן טלפתי מתחיל מי שאמור להיווצר כעובר, תודעתי לבנות את עצמו באופן עצמאי, כאשר את כול האנרגיה שכוללת בתוכה מזון, חמצן, מים, טמפרטורה ועוד, הוא מקבל ישירות מאימו.
התוכנה שכוללת בתוכה את הידע הגנטי לבניית הגוף, והאנרגיה לבניית החומרה שהוא הגוף, מקבל מי שעתיד להיווצר כעובר ברחם מאימו.
כלומר, הידע לתופעת הסיסטיק פיברוזיס שודר באופן טלפתי מהאם, ונקלט בתודעה של מי שאמור להתפתח לעובר ברחמה.
תופעת הסיסטיק פיברוזיס זוהי תוכנה להרס עצמי וזאת כדי למממש את תופעת המוות, שמשקפת את הבעיה האישיותית שבה הייתה שרויה האישה בעת הכניסה להריון שלא במודע, תוכנה ששודרה לתודעתו של מי שעתיד להתפתח לעובר ברחמה, ובהמשך ההריון להיוולד כבעל התופעה.
המסר במאמר: הסיבה לתופעת סיסטיק פיברוזיס היא רגשית.

אין תגובות: