חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

היפראקטיביות

היפראקטיביות.
מהי היפראקטיביות? היפראקטיביות היא התנהגות שהיא אינה רגועה.
ממה נובעת התנהגות זאת? כדי לענות על השאלה רצוי להבין איך להפעיל מבחינה רגשית, איך להזין, ואיך לתחזק את הגוף באופן הבריא, ההבנה למגוון הנושאים שציינתי, תאפשר לנו את אורח החיים הרגוע והשליו, שקיים בו סדר ושיגרה שלו זקוק הגוף על מנת שהוא יתפקד ויפעל באופן מאוזן ויציב, כלומר מכוון.
כאשר נגיע לרמת מודעות עצמית זו, נשדרג את עצמנו מבחינה התפתחותית, ואז תעלם לה תופעת ההיפראקטיביות.
מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי יתאפשר לנו אך ורק כאשר לא נייצר ונפעיל את הגוף באמצעות הרגשות החיוביים והשליליים, מה שמחבר אותנו לאני העצמי והמציאות האמיתית.
למה? כיוון שהגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים, רק שאנחנו מכנים אותם רגשות שמחולקים לחיוביים ושליליים, שגורמים לנו להתנהגות סהרורית ולא שפויה ולכול שאר הבעיות האישיות הקיימות.
מהם הרגשות הפנימיים שבנו? הרגשות החיוביים כוללים בתוכם את רגש האהבה, אושר, צחוק, שמחה, הנאה, יצר מיני ועוד, ואילו הרגשות השליליים כוללים בתוכם את רגש הרוע, פחד, חרדה, דיכאון, לחץ, כעס, צער, עצב ועוד.
אחת הסיבות העיקריות לתופעת ההיפראקטיביות, נובעת ממצבים רגשיים שעלינו לזהותם ולהיות מודעים להם, ואז להיגמל ולהירגע מהם.
סיבה נוספת משמעותית היא נושא התזונה והשתייה, כאשר התזונה והשתייה שאיתם אנחנו מזינים את הגוף אינה מתאימה הדבר גורם לאי שקט פנימי, לכן רצוי להזין את הגוף בתזונה ושתייה מתאימים.
מהם חיים רגועים ושלווים? הרוגע הפנימי מתאפשר לנו ללא ייצור והפעלת הרגשות, ואילו השלווה מתאפשרת לנו ביישום מגוון נושאים הקשורים לבריאותנו כמו, תזונה, שינה, פעילות גופנית, שמירה על טמפרטורת הגוף, היגיינה אישית וסביבתית, שמירה מפני קרינה מזיקה, לחיות ללא לחץ של זמן, לחיות ללא בעיות הישרדות ועוד שעלינו להבין בהם ולפעול לפיהם.
מימוש אורח חיים הרגוע והשליו יאפשר לנו להירגע מההיפראקטיביות, כאשר לכול אחד ואחת המסע הפנימי הייחודי לו כדי לתקן את אישיותו.
רצוי לדעת שלגוף יש את היכולת לרפא, לתקן, לנקות, לחדש, ולבנות את עצמו מחדש, אך רצוי להבין איך לאפשר לו לבצע זאת.
מסקנה: היפראקטיביות נובעת מהתנהגות שהיא אינה רגועה וחיים שהם אינם שלווים.
סיכום: הרוגע הפנימי הוא מצב שבו הגוף אינו מייצר ומופעל באמצעות הרגשות החיוביים והשליליים, מה שמאפשר התנהגות רגועה ושפויה, ואילו השלווה משקף את אורח החיים הבריא במגוון נושאים כמו, תזונה, שינה, פעילות גופנית, שמירה על טמפרטורת הגוף, היגיינה אישית וסביבתית, שמירה מפני קרינה מזיקה, לחיות ללא לחץ של זמן, לחיות ללא בעיות הישרדות ועוד.
המסר במאמר: חיים רגועים ושלווים ינטרלו את ההתנהגות ההיפראקטיבית, שאינה מתאימה ובריאה לגוף. 

אין תגובות: