חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

בצורת באזורינו

בצורת באזורינו.
למה יש בצורת באזורינו? בצורת היא תקופה ממושכת של חוסר בגשמים.
בשנים האחרונות לא יורדים כמויות הגשמים העונתיים שצרכים לרדת באזורינו.
לכך צריכה להיות סיבה מעבר לשינויים הקוסמיים שמשפיעים והשינוי שעובר הכוכב שלנו, והיא הזיהום שבני האנוש יוצרים אם זה באוויר, בים וביבשה, שפוגע בעולם שבו אנחנו חיים.
הזיהום פוגע ומשפיע גם על שינוי מזג האוויר העולמי הקבוע יחסית המחולק למחזוריות כעונות השנה, ולכך יש גם השפעה על אזורנו.
באזור שלנו אנשים גם במסגרת החוק מזהמים את האוויר ומשחררים אנרגיה שמזהמת את האטמוספרה, וגם מזהמים את הים התיכון בכך שמזרימים ומשליכים אליו חומרים מזהמים.
אם כקהילה אנחנו מזהמים ונמשיך לזהם את הים התיכון שמימנו יתהוו העננים יגרום הדבר לכך שפחות ופחות עננים יתהוו.
נכון להיום כתוצאה מכך ענני הגשם שאמורים להתהוות ולהגיע לאזורינו מכיוון מערב הולכים ומתמעטים.
בעולם מתוקן ולא מזוהם ענן שזה סוג של אנרגיה יתהוו ויושפע מאנרגיה אחרת שמשפיעה על כיוון תנועתו, וגורמת לכך שהענן נע ממקום אחד למקום אחר, מקום שבו הענן מוריד גשם.
אם בני האנוש משנים את סוג האנרגיה, בכך שהם משחררים לאטמוספרה אנרגיה שמזהמת, הענן שצריך להתהוות ולהגיע ישנה את מסלולו ו/או לא יגיע ו/או לא יוריד גשם.
מסקנה: אחת הסיבות לבצורת כיום באזורינו, במקביל להתחממות הגלובלית היא בעיקרה תוצאה ישירה של זיהום האטמוספרה באזורנו וזיהום הים התיכון, שלא מאפשר לעונות השנה להיות יציבות, יחסית.
סיכום: הבצורת באזורנו שאנו עדים לה בשנים האחרונות היא תוצאה ישירה לאורח חיים שגוי שלנו, לכן אם ברצוננו לחיות בהרמוניה עם הטבע ולא לסבול, עלינו להבין את הטעויות שאנחנו עושים, לבנות את הרצון ולשנות את ההרגלים השגויים בחיינו, ובכך נמנע את הבצורת הבאה.
לכוכב הלכת שלנו יש את היכולת לתקן את עצמו להתחדש ולחזור למחזוריות של עצמו בתקופה שנגרם השינוי כתוצאה ממעשינו, אך רצוי לאפשר לו לבצע זאת, בכך שנשתנה ונשנה את אורח החיים המזהם שלנו.
המסר במאמר: הבצורת באזורינו היא תוצאה ישירה של זיהום האטמוספרה לאורך מישור החוף וזיהום הים התיכון, ולכן רוב הגשמים שצרכים לרדת באזורנו תקועים באירופה ששם מזג האוויר קר וגשום מעונות עברו.
לאילו הטוענים שלזיהום כוכב הלכת שלנו אין כול קשר לשינויי האקלים בעולם, אז אם בן האנוש מזהם והזיהום פוגע בבריאותו, אז קיימת גם השפעה על כוכב הלכת שלנו, כלומר אם הזיהום פוגע בבן האנוש, אז הזיהום פוגע גם בכוכב הלכת שלנו.