חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

אם פונדקאית

אם פונדקאית.
מה הם ההשלכות לכך? בראשית כתובי ברצוני להבהיר שאין בכוונתי להעביר מסר שמותר או אסור לקבל את שרותה של אם פונדקאית, ואת הרצון של ההורים לאמץ ילד, שזו זכותם המלאה לחופש הבחירה, אלא להעלות את התובנות שלי לנושא.
אם פונדקאית תפקידה ללדת תינוק, ולמסור אותו לאימוץ מתוך בחירה.
לאחר המסירה לאימוץ, התינוק והאם הביולוגית מנתקים קשר ביניהם.
ההורים המאמצים הם הורים שאינם יכולים להביא תינוק לעולם, מסיבה כזו או אחרת.
לכן, תפקידה של האם הפונדקאית לתת להורים המאמצים שרות, שבו האם הפונדקאית תיכנס להיריון, ובתום תהליך ההיריון ולאחר הלידה, התינוק יימסר לידי ההורים המאמצים על פי ההסכם ביניהם, לרוב כרוך תשלום כספי בעבור שרות זה.
להפריית האם הפונדקאית ישנם כמה אפשרויות, באמצעות זרע של אחד מההורים המאמצים או מתורם זר.
הביצית המופרת יכולה להיות של האם הפונדקאית או של אחת מהאימהות המאמצות או מתורמת זרה.
כמו כן, השרות ניתן ליחידים וזוגות סטרייטים, הומואים, לסביות או אחרים.  
אז מהם ההשלכות הנלוות לתהליך זה? ראשית מבחינתה של האם הפונדקאית, היא נוטשת את התינוק שילדה, לכן מצפונית יהיה לה קשה עם מעשה זה, אם היא תהיה מודעת לכך או שלא.
שנית, מבחינתו של התינוק, האם הביולוגית שלו נטשה אותו, ולכן הרגשת הנטישה שמלווה בפחד, חרדה, ובבלבול, תלווה אותו בחייו, וכמובן הסקרנות להכיר את אימו הביולוגית בעתיד תמיד תהיה קיימת.
שלישית, מבחינתו של הזוג התבלגן לו כל הסדר האבולוציוני בתהליך בנייתה והמשכיותה של השושלת.
מהות ומטרת בניית השושלת קשורה למימוש מהות ומטרת חיינו מבחינה אבולוציונית.
כלומר, כול מה שנבנה במהלך הדורות, וכול הידע הגנטי שנאסף מתוך ניסיון החיים שהצטבר אצל הדורות הקודמים והועבר להורים שרוצים לאמץ לא יעבור הלאה, כי העברת הידע הגנטי נעשה באופן טלפתי מתודעת האם לתודעתו של הוולד.
כלומר, אין את העברת הידע הגנטי לדורות הבאים התהליך נעצר.
כלומר, להורים שרוצים לאמץ שלא היה להם חלק בתהליך ההפריה, אין להם כל קשר גנטי עם התינוק, כי נעצר והופסק לו תהליך העברת הידע הגנטי מבחינתם.
רבעית, במידה והאב הוא האב הביולוגי אז קיים קשר גנטי ביניהם, ולכן התינוק קשור אליו גנטית.
רצוי לזכור, שבמקרה של הורים ביולוגים שהביאו תינוק לעולם, הם ההשתקפות, המראה שלה התינוק, ובשלבים מאוחרים יותר בגדילה, הילד, הנער, הבוגר צריך וזקוק כדי לחקור וללמוד על עצמו דרך הוריו לשם המודעות העצמית וההתפתחות האישית.
כלומר, ללא ההורים הביולוגים כמעט בלתי אפשרי יהיה להגיע לרמת מודעות עצמית שתאפשר את ההתפתחות האישית.
מסקנה: תינוק, ילד, נער, בוגר, ואף מבוגר, צרכים וזקוקים להורים הביולוגים שלהם, וזאת כדי לקבל את המראה, את ההשתקפות, בשביל לחקור, ללמוד, ולהיות מודעים לעצמם ולעצם קיומם ולהתפתח.
ללא ההורים הביולוגים, התהליך לא קיים.
רצוי לזכור, שלחיים יש מהות ויש להם מטרה וכדי לממש אותה קיים סדר אבולוציוני שרצוי לדבוק בו.
סיכום: כיום בזכות המדענים והמדע, ישנן דרכים רבות להביא תינוק לעולם, ולכן רצוי לדעת להבחין בין דמיון שיוצר מציאות שהיא אשליה לבין המציאות האמיתית.
השאלה שצריכה להישאל היא, האם השגת המטרה צריכה להתבצע למרות הסבל העתידי הכרוך מכך?
המסר במאמר: תינוק שהאם הפונדקאית נוטשת ועוזבת אותו, יחיה עם הרגשת הנטישה, הפחד, הבלבול, ותמיד יהיה קיים בו הרצון להכירה בעתיד, מצב שיגרמו לו לסבל בחייו.
 

אין תגובות: