חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

סקס מניה

סקס מניה.
למה הצורך והנזקקות הרגשית לסקס מניה? סקס מניה משמעותו לקיים יחסי מין לשם ההנאה, כשהמטרה היא לשמר את ההנאה באופן תמידי על רמה גבוה, מה שמצריך קיום יחסי מין באופן תדיר ורציף.
מהות ומטרת קיום יחסי מין היא להביא תינוק לעולם, לכן הגבר מיצר את הזרע והאישה את הביצית ומעצם הרבייה מתאפשרת ההתרבות וזה הרציונל, אם ככה למה אנחנו מקיים יחסי מין לשם ההנאה? קיום יחסי מין שנעשה לשם ההנאה משקף את הקונפליקט הקיים בנו בין הרציונל לאמוציונל, כשהאמוציונל מטרתו לשמר אותנו שלא לשקוע אל תוך אותם הרגשות השליליים הקיימים בנו, שכוללים בתוכם את כול אותן מחשבות שווא, דמיון, ושאר מגוון הבעיות האישיות הקיימות.
אז מהי האלטרנטיבה? כיום אנחנו חיים בנדנדה רגשית, זיגזג רגשי, שנע בין הרגשות החיוביים והרגשות השליליים, מה שלא מאפשר את הרוגע הפנימי.
מהו הרוגע הפנימי? הגוף הוא בית חרושת לייצור סמים, רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים.
הרגשות החיוביים כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים כמו, אהבה, אושר, צחוק, שמחה, יצר מיני ועוד.
הרגשות השליליים כוללים בתוכם את הרגשות השליליים כמו, רוע, פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד.
הרוגע הפנימי יכול להתאפשר רק כאשר לא נייצר ונפעיל את הגוף באמצעות הרגשות, שגורמים להתנהגות שהיא אינה יציבה ושפויה ושמשתנה בהתאם לכול סוג רגש.
רוגע פנימי זה מנטרל מהמרוץ המתיש אחר הצורך והנזקקות הרגשית לסקס מניה שמתיש, מחליש, שוחק את הגוף ואף יכול לפגוע בבריאות.
הנזקק לסקס מניה רואה את הפרטנר הנבחר כאובייקט שיענה על צרכיו המיניים, מה שהופך את הפרטנר לקורבן מיני גם אם יחסי המין נעשים בהסכמה.
מסקנה: סקס מניה מאפשר לנזקק לשמר את רמת ההנאה הרגשית, וכמו כול התמכרות ניתן להיגמל ממנה.
סיכום: הצורך והנזקקות לקיים יחסי מין באופן תמידי, וזאת כדי לשמר את רמת הרגשות החיוביים באופן קבוע, נעשה לשם הישרדות רגשית, וזאת כדי שלא לשקוע לתוך אותן הרגשות השליליים, אך זוהי אשליה, וזאת כיוון שהדבר אינו מעשי, אי אפשר לשמר את המניה ולא לשקוע לתוך הדפרסיה.
המסר במאמר: הרוגע הפנימי מאפשר את הרציונל שמאפשר את השפיות.
מהות ומטרת קיום יחסי מין היא להביא תינוק לעולם, אך הקונפליקט שנגרם כתוצאה מהרגשות הפנימיים גורם לצורך ליהנות מקיום יחסי מין, מה שיוצר את תופעת הסקס מניה.
יוסי קרמר מייעץ לסכיזופרניה מניה דפרסיה דיכאון מודעות עצמית.

אין תגובות: