חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

מציאות

מציאות.
מהי המציאות? מציאות נוצרת כתוצאה ממגוון רחב של סוגי אנרגיות, שנמצאות באינטראקציה ביניהן, ושיוצרות צורות והרכבים אנרגטיים.
היכולת להבין את המציאות מתאפשרת, כאשר מבינים את מהות ומטרת ההקשרים שנוצרו עקב האינטראקציה.
מהי אנרגיה? אנרגיה היא עצם קיומו של משהו, כלומר אם קיים משהו ביקום אז זו אנרגיה, ואם לא קיים משהו ביקום אז זו אינה אנרגיה.
איך אפשר להבין מהי המציאות? המציאות נוצרת מאותן האנרגיות, וישנה מציאות אמיתית אחת.
את המציאות האמיתית אחלק לשלושה נושאים עיקריים, אבולוציוני, יקום ורוחני.
כדי להבין ולפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן הברור ביותר, רצוי להבין קודם כול ולפני הכול מי אנחנו?
בן האנוש הוא אנרגיה, אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה.
בן האנוש שהוא בעל הרכב והוא גם בעל צורה, נוצר בתהליך האבולוציה מהרכבים כימים, שיצרו את מי שהוא כיום.
בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
הגוף הפיזי הוא האמצעי, הוא הכלי המשמש כהשתקפות לתודעה, שצריכה לעבור תיקון, טרנספורמציה, שינוי בתהליך שנקרא אבולוציה.
מה זה קשור להבנת המציאות? הקשר הוא שכדי להבין את המציאות אנחנו צריכים להתכוונן מבחינה כימית.
כלומר, כדי להבין את המציאות האמיתית, בן האנוש צריך להתאים את עצמו, לכוון את עצמו, כך שהרכבו האנרגטי יהיה תואם למהות ומטרת חייו, ויתאים למהות ומטרת עצם היווצרותו, כשייך, כהרכב, וכחלק מהאנרגית היקום.
מה קורה לאחר שבן האנוש תיקן, כיוון, והתאים את עצמו? אנחנו נוצרים כהרכב אנרגטי, הרכב שנולד וחי ופועל באופן אינסטינקטיבי ואנחנו מתנהגים באופן אוטומטי תוך כדי צבירת ניסיון חיים וידע עד לשלב מסוים בחיינו שבו אנחנו מתחילים את התהליך למודעות עצמית.
כלומר, חיינו עד לשלב מסוים בחיינו ללא כול מודעות לעצמנו ולעצם קיומנו, כשבשלב מסוים בחיינו אנחנו מתחילים להיות מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו, תהליך זה מאפשר לנו לתקן את האישיות ולהשתנות. 
לאחר התיקון, לאחר הטרנספורמציה, ולאחר השינוי האנרגטי, נוצרת לה ומתאפשר לה היכולת לשפיות?
מהי השפיות? השפיות מאפשרת לנו לפרש מבחינה תודעתית את עצמנו ואת המציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן ברור יותר, כלומר באופן שהוא מובן לנו יותר, מה שניתן להיעשות אך ורק מתוך התבוננות מעצם החוויה שבהוויה.
למה? כיוון שאז היכולת שלנו לאסוף נתונים, לעבד אותם, ולהגיע למסקנות הנכונות והאמיתיות מתאפשרת לנו.
כאשר נגיע לרמת מודעות והתפתחותית מתקדמת זו, נוכל לפרש באופן האמיתי את המציאות האמיתית שבה אנחנו חיים, הן מהבחינה האבולוציונית, והן מהבחינה הרוחנית.
כול עוד הדבר לא יקרה, נפרש את עצמנו, כלומר את זהותנו ואת המציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן שגוי, מה שיפגע בנו כאנרגיה שהיא בעלת הרכב כימי ובעלת צורה, כלומר נתקלקל ונתפרק, כלומר ניפגע, נחלה, נזדקן ונמות.
מה זה קשור? הקשר הוא בהבנה שאנחנו שואפים למימוש הנצחיות, אם הדבר נעשה במודע או שלא, כלומר בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, ובהרכבו הכימי המכוון מבחינה תודעתית וללא הגוף הפיזי, הוא יכול להיות נצחי גם לאחר סיומו של היקום ולאחר מכן כנשמה.
אבל, כדי להגיע לרמה התפתחותית ומודעות מתקדמת זו, עלינו לכוון את עצמנו כימית לכך, מה שאנחנו כקהילת המין האנושי עדיין לא יודעים איך לבצע זאת.
כאשר התיקון הזה יתבצע, כבר לא נהיה מבחינה תודעתית כחלק אינטגראלי מהחברה הנורמלית, כי נצא מהדפוס הזה.
למה? כיוון שאז נהיה ישות אנרגטית שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, ישות שהאחראית לעצמה ולקיומה ונצחית, ישות שאינה מושפעת מאנרגיות שאינן מגובשות.
מסקנה: לפני שמתחילים להבין מהי המציאות האמיתית, רצוי להבין מהי זהותנו האמיתית.
כדי להגיע למצב זה עלינו להבין איך לכוון את עצמנו, ולהתאים את עצמנו לתהליך האבולוציוני כחלק מהיקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו.
סיכום: מציאות נוצרת כתוצאה מאין סוף סוגים של אנרגיות, כשבהרכבם יש מגוון רחב של אפשרויות, מה שיוצר הרכבים כימיים שהם בעלי צורה שיש להם מהות ויש להם מטרה מעצם היווצרותם.
כדי להבין מהי המציאות, רצוי לאסוף את הנתונים, לעבד אותם, ולהגיע למסקנות האמיתיות שיאפשרו לנו להבין קודם כול את עצמנו באופן השפוי, כאשר נגיע לרמת מודעות מתקדמת זו, יתאפשר לנו לפרש באופן האמיתי את המציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים, מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית.
לא ניתן לעשות זאת בסדר ההפוך, כלומר להבין את המציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים, ורק אחר כך לנסות ולהבין מי אנחנו.
המסר במאמר: כול עוד אנחנו לא מבינים את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים אנחנו חיים באשליה.
מציאות שנוצרה וקיימת יכולה להיות מובנת באופן האמיתי, אך ורק למי שמפרש את זהותו האמיתית באופן הברור, השפוי.
 


אין תגובות: