חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

קוסמולוגיה

קוסמולוגיה.

מהו היקום? קוסמולוגיה זהו מדע העוסק בחקר מבנה היקום, ההיסטוריה של היקום, ומקומה של האנושות בו, ובחיפוש אחר הסדר או הארגון הקיים ביקום.
היקום מכיל בתוכו מגוון רחב של אנרגיות.
מהי אנרגיה? אנרגיה היא עצם קיומו של משהו, כלומר אם קיים משהו ביקום הוא נחשב לאנרגיה.
איזו אנרגיה בראה הכול? ביקום שלאחר הבריאה קיימים שני סוגים של אנרגיות, אנרגיה ניטראלית נקייה, ואנרגיה שהיא אינה ניטראלית ושהיא אינה נקייה.
אנרגיה שהיא אינה ניטראלית ושהיא אינה נקייה היא בעלת טמפרטורה, שדה אלקטרומגנטי, משקל, ושאר ההרכבים שגורמים לה לתלות באנרגיות אחרות.
אנרגיה ניטראלית נקייה היא אנרגיה שאינה בעלת טמפרטורה, שדה אלקטרומגנטי, משקל, והרכבים אחרים שיכולים לגרום לה לתלות באנרגיות אחרות, שיכולים למנוע ממנה את החופש והחירות המוחלטת.
כלומר, האנרגיה הניטראלית הנקייה היא שבראה את הבריאה וזה המצב הצבירה שאליו שואפת האנרגיה ביקום.
אותה אנרגיה ניטראלית נקייה תחזור בסוף כול התהליך שעובר על היקום למצב הצבירה הראשוני שלה, כלומר לעצמה.
לכן, המצב הצבירה שאליו שואפים להגיע כול סוגי האנרגיות, תוך כדי התהליך שמתרחש ביקום הוא לאנרגיה ניטראלית נקייה, ולא לארבעת מצבי הצבירה שהמדענים קבעו.
כדי להבין את התהליך שעובר על היקום ובאיזה שלב הוא נמצא, רצוי להבין שמימד הזמן אינו קיים במציאות האמיתית.
למה? כיוון שמימד הזמן הוא תוצר דמיונו של בן האנוש, שמפעיל את גופו הפיזי באופן כימי שאינו מכוון, ולכן הוא חי את חייו בלחץ ובהזיה רגשית, וחושב ומדמיין במושגים של מימד הזמן.
כתוצאה מכך הפרוש למציאות האמיתית היא שגויה, כלומר היא מפורשת כאשליה.
תוך כדי התהליך שעובר על היקום נוצרים להם הכלים האנרגטיים שמאפשרים את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר, לאנרגיה שהיא ניטרלית ונקייה.
ככה נוצרות להן האפשרויות ליצירת ישויות אנרגטיות ניטראליות ונקיות נוספות.
איך ניתן לדעת זאת? תוך כדי התהליך שעובר על היקום נוצרנו גם אנחנו, המין האנושי.
המין האנושי עובר גם כן תהליך שתואם את התהליך שעובר על היקום.
בן האנוש הוא הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה.
בתהליך שהמין האנושי עובר כסוג של הרכב אנרגטי, לחיים יש מהות ויש להם מטרה, שמתאים ותואם לתהליך שהיקום עובר, תהליך זה נקרא אבולוציה.
מה הקשר ליקום? הקשר הוא שבן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
הגוף הפיזי, הוא הכלי, האמצעי הביולוגי שמאפשר לנו כתודעה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה את ההשתקפות, את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר התודעתי לאנרגיה שהיא ניטראלית ונקייה, כישות אנרגטית מודעת עצמאית ונצחית.
היקום הוא בית חרושת לייצור ישויות אנרגטיות המודעות לעצמן ולעצם קיומן ונצחיות.
לכן, באופן אינסטינקטיבי היקום יוצר את התודעה והכלי, כמו במקרה שלנו את התודעה והגוף בתהליך האבולוציה, שיאפשר לתודעה לעבור טרנספורמציה למודעות ונצחיות על מגוון הרחב של האפשרויות הקיימות ביקום.
לכן, כדי להבין את מהות ומטרת היקום, רצוי להבין קודם כול את מהות ומטרת עצם קיומו.
כאשר נבין את מהות ומטרת עצם קיומנו, נוכל להבין את מהות ומטרת עצם קיומו של היקום.
לא ניתן להבין את היקום כול עוד לא נבין את עצמנו.
כאשר נבין את עצמנו ונבין מהי זהותנו האמיתית, נוכל לפרש באופן ברור יותר את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית.
מסקנה: בן אנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
התודעה היא המצב צבירה של היקום, השואפת בתהליך החיים למודעות עצמית ונצחיות.
ללא היכולת להבין מהי זהותנו ומהות ומטרת חיינו לא נוכל להבין את היקום, כלומר לא ניתן להבין את הדברים בסדר ההפוך, שקודם נבין את היקום ורק אחר כך את עצמנו.
סיכום: לאחר הבריאה היקום הוא בית חרושת לייצור ישויות אנרגטיות המודעות לעצמן ולעצם קיומן ונצחיות.
לכן, באופן אינסטינקטיבי היקום יוצר את הכלי, כמו במקרה שלנו את הגוף בתהליך האבולוציה, שיאפשר לתודעה לעבור טרנספורמציה למודעות ונצחיות.
המסר במאמר: תהליך האבולוציה מוביל אותנו למודעות עצמית ולהבין מהי זהותנו האמיתית, כאשר נבצע את תיקון האישיות ונתחבר לזהותנו האמיתית, רק אז נוכל לפרש ולהבין את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית.
 

אין תגובות: