חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

קארמה

קארמה.
מהי קארמה? קארמה היא השתקפות היא מראה שמאפשרת לנו לראות, לבדוק, לאבחן את עצמנו, והיא האמצעי הבלעדי שמאפשרת לנו את המודעות העצמית.
ההשתקפות נעשית באמצעות גורמים שהם חיצוניים לנו.
כול יצירת מציאות שאנחנו חלק ממנה, היא אינה קוראת לנו באופן אקראי, מקרי, מזל.
למציאות שאנחנו יוצרים בעבורנו יש מהות ויש לה מטרה, שנעשית כדי שנבין את עצמנו באמצעות האנשים ששותפים לאותה מציאות, והכוונה היא לכול מציאות שייצרנו.
ההשתקפויות החיצוניות שאותם אנחנו צריכים ושלה אנחנו זקוקים, נועדו כדי שנלמד להכיר ולהבין את עצמנו בעצמנו, ובכך להעלות ידע מתת המודע למודע לשם המודעות העצמית, כי לחיינו יש מהות ומטרה.
כלומר, זאת כדי שנבין את המכלול השלם שממנו אנחנו מורכבים ואיתו אנחנו חיים במציאות האבולוציונית, קוסמית ורוחנית.
היכולת להבין את המכלול השלם לעצם קיומנו, והיכולת שלנו להבין איך להפעיל, להזין, ולתחזק את גופנו הפיזי, יאפשר לנו לשדרג את רמת המודעות העצמית וההתפתחות האישית.
השגת היעד יאפשר לנו להיות בריאים יותר, להאריך חיים יותר, לבטל את הזקנה, ואף להיות נצחיים.
רמת מודעות מתקדמת זו תאפשר לנו לממש את מהות ומטרת חיינו, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית, והן מהבחינה הרוחנית.
כאשר תינוק בא לעולם הוא אינו יכול לראות את עצמו בעצמו ולהבין את עצם קיומו, וזאת כיוון שהוא אינו מודע לעצמו, כי הוא נולד וחי מתוך אינסטינקט והתנהגותו נעשית באופן אוטומטי.
התינוק שגדל ומתפתח יכול לקבל את ההשתקפות שלו עצמו אך ורק דרך הוריו, ובגיל מאוחר יותר דרך החברים ו/או האנשים שנקלעים בחייו.
דרך הוריו מתאפשר לתינוק להתחיל את מסע חייו למודעות עצמית.
אנחנו נולדים כאשר אנחנו לא מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו, ובאמצעות ההשתקפויות אנחנו מבצעים את התיקון, את הטרנספורמציה, כלומר את השינוי והמעבר למודעות עצמית, שמאפשר לנו להיות מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו, ולהבין שהאחריות על חיינו היא בלעדית שלנו, כשהשאיפה היא לממש את המטרה האבולוציונית, קוסמית ורוחנית.
המין האנושי עבר את תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית והגיע עד לשלב זה לרמת המודעות מסוימת, כי זה התאפשר לו מעצם היכולת שלו להתרבות.
הרבייה וההתרבות זה האמצעי שמאפשר לנו את היכולת לתכנן לעצמנו את המגוון הרחב של האפשרויות להשתקפויות, לשם למידה והתפתחות עצמית וחברתית.
כלומר, זן שאין באפשרותו להתרבות באמצעות רבייה, יכחד, כי לא תהיה לו את האפשרות להשתקפות עצמית.
לכן, אנחנו המין האנושי מתרבים באמצעות הרבייה, וזו המהות לזוגיות והבאת ילדים לעולם, משפחה ולהקמתה של שושלת בריאה ויציבה ככול שניתן עד למימוש יעודנו בחיים.
בשלב שנמצא בו בן האנוש שעבר את התיקון האישיותי, את הטרנספורמציה, את השינוי, יש לו את היכולת לשמש כהשתקפות לאנשים שנמצאים בתהליך.
מסקנה: קארמה היא ההשתקפות היא האמצעי היחידי למודעות עצמית, שבאמצעותה נוכל להתחבר לעצמנו, לאני העצמי שלנו, לזהותנו האמיתית, ובכך נוכל לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים באופן ברור יותר, שפוי יותר.
סיכום: הקארמה זהו האמצעי הבלעדי להבנה ומודעות עצמית, באמצעות גורמים שהם חיצוניים לנו.
תינוק שבא לעולם הוא אינו יכול לראות את עצמו בעצמו, כיוון שהוא נולד וחי מתוך אינסטינקט ומתנהג באופן אוטומטי ללא כול מודעות עצמית.
ההשתקפות מתחילה עם הורינו, שדרכם אנחנו למדים על עצמנו, ולאחר מכן דרך החברים ו/או האנשים שנקלעים בדרכנו בחיים ובאירועים שמתרחשים, אבל ההורים הם האמצעי העיקרי והחשוב כי הם יצרו אותנו.
חשוב להבין את מהות הזוגיות, המשפחה, והבאת הילדים לעולם, כשהמטרה היא לשם הרבייה וההתרבות, שמאפשרים לנו את עצם קיומנו, ושזה האמצעי היחידי, שמאפשר את יצירת האירועים, החוויות, שישמשו לנו כהשתקפויות לשם התיקונים והשינויים האישיותיים שעלינו לעבור במהלך חיינו.
הסיבה לכך שכול זן אחר בטבע לא מאפשר לזן אחר להיות כחלק מאותה הקהילה שלו, היא בגלל החשש שהצאצאים יתבלבלו ויאבדו את זהותם האמיתית, כלומר שההשתקפות לא תהיה הנכונה והאמיתית.
איבוד הזהות מוביל להכחדה, אלא אם כן הובן הדבר ותוקן.
המסר במאמר: הרבייה וההתרבות מאפשרים לנו ליצור השתקפויות, שמטרתן היא לקדם אותנו לרמת מודעות עצמית והתפתחותית מתקדמת יותר, שתאפשר לנו לממש את יעודנו בחיים.
 

אין תגובות: