תרגום/Translate

יוסי קרמר Yossi Kramer מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית פל. 0522798272

יוסי קרמר Yossi Kramer מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית פל. 0522798272
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים. האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים. רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? דברו איתי! הגוף הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון, קולות, הרס עצמי וכל אותן תופעות אישיותיות. זכרו שלרגשות הפנימיים שבנו אין כול קשר לחיצוני.Self-awareness, sanity, post-schizophrenia, manic depression, depression, fear, anxiety, inner voices, self-destruction, etc., and I experienced the process without help and pills. Can you identify your inner feelings? Do you suffer from your feelings? Do you interpret your feelings correctly? Because if not the ego and reality are confused by what creates chaos in life. Want to know how to get out of this mental confusion ...? Talk to me! The body is a drug factory only we call those positive and negative emotions that cause us to hallucinations, delusions, imagination, voices, self-destruction and all these personality phenomena. Remember that our inner feelings have nothing to do with the exterior.

פרסומות

פרסומות.
איך זה משפיע עלינו? הפרסומות הם אמצעי שיווקי למכירת רעיון ו/או מוצר כלשהו.
כלומר, הפרסומות באות לשכנע את הצופים או את המאזינים, ולמכור להם מוצר או רעיון כלשהו, וזאת מתוך אינטרס כלכלי או אידיאולוגי כזה או אחר.
הפרסומות משפיעות על הצופים ו/או או המאזינים באמצעות הרגשות הפנימיים.
כאשר הפרסומאי באמצעות הפרסומות שהוא ייצר מצליח לרגש, לרוב הוא הצליח עם המוצר או עם הרעיון.
שיווק המוצר מבחינה פרסומית אינה בהכרח משקף את כמות המכירות, שתלויה כמובן בצרכנים.
שיווק המוצר באמצעות הפרסומות המרגשות, מטרתן לחשוף אותנו למוצר.
האנושות בשלב זה של תהליך ההתפתחות האבולוציונית שלנו, חיה את חייה מתוך אמוציות רגשיות כי זהותנו היא רגישה, ולא מתוך זהותנו האמיתית הרגוע הרציונליות והעניינית.
לכן, ההחלטות שנובעות מהמסקנות הסופיות שמניעות אותנו להחליט, נוצרות מהרגשות הפנימיים שבנו.
הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות.
הרגשות הפנימיים שבנו שאנחנו מייצרים בתוך גופנו, גורמים לנו להכניס את עצמנו למצבי הזיה, ולבניית מציאויות שהן אשליה, וזו בעיקרה מטרת הפרסומות.
האלטרנטיבה לפרסומות היא, מתן הסבר ענייני למוצר או לרעיון ללא הצורך לנסות ולרגש אותנו.
בן אנוש שמודע לעצמו ושאינו מייצר ומפעיל ומתנהג באמצעות רגשותיו הפנימיים, אינו יושפע רגשית מפרסומות, ולכן הוא יבחר מוצר או רעיון שהוא מעוניין לאמץ אותו באמצעות ההבנה והרצון ובאופן ענייני, שמתאים ובריא לו ושתואם את מהות ומטרת חייו, ללא התערבות הרגשות הפנימיים שבו.
הפרסומות הם שיטה מניפולטיבית רגשית לשם הפנוט, שנעשה באמצעות ייצור והפעלת הרגשות הפנימיים שבו.
כלומר, אם הפרסומאי באמצעות הפרסומות הצליח לרגש את הצופים או את המאזינים הוא הצליח להפנט את האנשים מבחינה רגשית.
ברגע שאנשים התרגשו מהפרסומות, הם הכניסו את עצמם שלא במודע למצב של הזיה רגשית.
מצב של הזיה רגשית באמצעות הפרסומות, מאפשר להפנט את הצופה או את המאזין שנמצא במצב של הזיה רגשית כמו שציינתי, וליצור בעבורו מציאות שהפרסומאי מעוניין שייצור, וזאת מתוך מטרה אגואיסטית, אינטרסנטית שתוכננה ומתנהלת באופן מניפולטיבי על מנת להרוויח כסף או להשפיע מבחינה אידיאולוגית כזו או אחרת.
מסקנה: כדי למכור ולהרוויח כסף ו/או רעיון, מפרסם הפרסומאי מוצר כלשהו שעליו למכור וזאת כדי להרוויח כסף, כשמטרתו היא לרגש את הצופים והמאזינים, ולגרום להם להכניס את עצמם למצב של הזיה רגשית, ובכך להפנט אותם וליצור בעבורם מציאות שהיא אשליה, שהיא לא תואמת את האמת.
סיכום: הפרסומות הם אמצעי הפנוט, אבל חשוב להבין שלא ניתן להפנט את מי שאינו ניתן להפנוט שרגוע מבחינה רגשית ושמודע לעצמו ולאמת, ניתן להפנט באמצעות הרגשות את מי שניתן לרגשו, והתובנה הזו נכונה לכול תחום ותחום בחיינו, לכן רצוי להעלות ידע זה למודע.
המסר במאמר: פרסומות יכולות להשפיע עליכם רגשית ולהכניס אתכם לאשליה ואתם לא תהיו מודעים לכך.
  

מתן תרומה קראתם השכלתם ואתם רוצים לתרום בנק הפועלים יוסי קרמר מספר חשבון 379379 סניף 70200